Livrarea :

Livrarea coletului are loc in 24-48 ore lucratoare prin curierat rapid in orice localitate din Romania prin intermediul colaboratorilor nostrii Fan courier sau Cargus.

Daca plasati comanda VINERI, dupa ora 16:00, comanda va fi procesata LUNI, urmand ca aceasta sa ajunga la dumneavoastra MARTI.

Taxa de livrare este achitata de catre client, dar noi facem tot posibilul ca aceasta taxa sa fie una cat mai mica.

De exemplu, pentru un colet de 5 kg ce trebuie sa ajunga in Iasi, cu ramburs 880 lei, clientul trebuie sa plateasca o taxa de curierat de 24,30 lei*(TVA inclus).

* Pretul este valabil pentru localitatile in care firmele de curierat nu percep taxe pentru km externi

http://www.fancourier.ro/wp-content/uploads/2012/03/locatiiFAN-complet.pdf

Pentru localitatile cu kilometri externi fata de cel mai apropiat sediu Fan Courier sau Cargus se vor expedia prin serviciul Priori Post.

VA OFERIM LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZILE DE PESTE 3000 LEI !

Returnarea :

Daca nu sunteti multumiti de produsele noastre sau pur si simplu acestea nu au impact asupra clientilor dumneavoastra le puteti returna in termen de maxim 10 zile lucratoare. Pentru returnare va rugam sa ne contactati telefonic la 0769989032 sau prin email la office@perdonna.ro.

Taxa de curier o achitati dumneavoastra si puteti alege orice metoda de livrare doriti.

Produsele returnate pot fi aduse personal de catre client la sediul firmei noistre : Str.Spataru Preda, Nr.5, Sector 5, Bucuresti.

Este necesat sa mentionati daca doriti inlocuirea cu un alt produs sau returnarea banilor.

In cazul in care optati pentru returnarea banilor , acestia vor fi inapoiati prin transfer bancar in maxim 10 zile lucratoare de la primirea coletului.Suma consta doar in valoarea produsului, nu si a taxei de transport. In cazul in care alegeti inlocuirea produselor, cheltuielile de re-expediere vor fi suportate de dumneavoastra.

Taxa de transport nu se returneaza.

Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului său, în cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor" conf. O.G. 130/2000, pentru persoanele fizice ce achizitionează produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanţă, aplicându-se definiţiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Clientul poate returna produsele doar daca acestea nu prezinta semne ca ar fi fost purtate si daca contin eticheta intacta. Se pot returna decat seriile complete!